Alla inlägg under oktober 2010

Av Carina Sandblom - 4 oktober 2010 10:06

Underbart!

Jag känner mig nästan som ett litet barn igen. Snö snö snö!

Snart så kan jag åka skoter, bräda och skidor igen. Bygga snögubbar, lyktor och kojor i snön med barnen.


Huset är fortfarande inte sålt, och tur är väl det på sätt och vis. Vi har ju ingen plan alls på vart vi skulle ta vägen om vi fick det sålt!


Patrik jobbar och sliter, Christine snorar och Anton kör rally i gåstolen. Från den ena dagen till den andra så har han full koll på den! Helt sanslöst.


Själv så sitter jag mest på arslet och bara är. Jag har bestämt mig för att börja springa, bara för att komma igång. Men ensam så är det ju så svårt att komma igång. Jag intalar mig själv att jag behöver en massa dyr utrustning jag inte har råd med som ursäkt för att skjuta lite till på det. Sen så är det ju dåligt väder, och ja, ni vet säkert hur det är.


Jag kollar runt på lite kvällskurser, men alla är ju för fan på dagtid! Hur kan man då kalla det kvällskurs?


Träffade gamla mögliga kamrater i helgen som jag inte träffat på jag vet inte hur länge. Jättekul, man blir så nostalgisk och minns alla hyss man gjort som yngre. Ha ha. Ett helt annat liv.


Ovido - Quiz & Flashcards