Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Patrik, min Patrik!

Av Carina Sandblom - 16 november 2010 18:59

Idag så tycker jag faktiskt lite synd om min älskade knöl.

Hans arbetskamrater på jobbet har fått en knäpp och förstör Dolly Parton låtar till höger och vänster så han blir alldeles förstörd. (Detta till trots att jag aldrig någonsin hört honom spela en enda Dolly-låt!)

Idag så skickade jag honom att köpa vinterskor åt Christine när han slutade jobbet, han kommer hem och får några överkokta makaroner nerkörda i halsen och sedan bums vidare på ishockeyträning med Christine. Kvällen avslutas med att gå på affären och köpa glödlampor då badrummet plötsligt blivit hemskt mörkt bara så där.

Toffelhjälte kanske i vissa ögon, men vardagshjälte i mina.

Jag tycker det är hög tid att hylla denna underbara man som är bara min, och barnens.. och kanske han mammas, och pappas... och syskons. Men ni förstår vad jag menar? Mest är han min!

Han ställer alltid upp och får mig alltid glad när jag är låg, han fixar och trixar och sköter det mesta. Kanske inte är snabbast i världen jämnt, men det kanske man inte vill varje gång heller ? ;)

Underbara Patrik, du är så älskad. Även om det kanske inte märks så tydligt varje dag.


 
 
Ingen bild

Din egna

16 november 2010 19:17

Det värmer gott att höra detta gumman min! Glöm aldrig att jag älskar dig! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Sandblom - 8 november 2011 19:47

Nu var det visst väldigt länge sen sist jag skrev här, men jag har inte bara legat på latsidan för det. Vi har ju som sagt planerat en hel del för sommaren här. Nu har hösten kommit och frågan är vad har vi lyckats åstadkomma? Jo, vi gick ju ut i b...

Av Carina Sandblom - 31 maj 2011 04:30


Här har jag gått nu i veckor och tyckt att allt är så jobbigt och ingenting någonsin fungerar, ens lite grann. Det har varit mycket motvind i den här familjen de sista åren! Och det verkar aldrig vilja ta slut. Då är det viktigt att tänka på de sak...

Av Carina Sandblom - 12 maj 2011 00:11

Då begraver vi min lilla farmor, tur att man inte är skrockfull. Rogers födelsedag var i lördags, så vi var en sväng ut på graven och på väg dit så klämmer jag äntligen fram för Christine att min farmor gått bort. Vi har inte sagt någonting till ...

Av Carina Sandblom - 9 maj 2011 07:30

Nu börjar det äntligen, kriget mot huset som ska göras om totalt utvändigt! I helgen så rev Patrik och bror hans halva taket, upptäckte att underarbetet där ska göras om totalt. Det låg varken papp eller läkt?! I fredags fick jag hem matjorden ti...

Av Carina Sandblom - 28 april 2011 10:33

Nu var det ju så att vi satt här hemma länge och väl och velade och funderade: "Ska vi åka upp till Gäddede i påsk som vi brukar, eller ska vi inte?" Det kom sig till att vi bestämde oss i sista sekund så Anton fick stanna hemma på sin schemalagd...

Ovido - Quiz & Flashcards