Alla inlägg under mars 2010

Av Carina Sandblom - 23 mars 2010 18:31

Nu var det länge sedan som jag skrev, det har varit lite fullt upp här nu ett tag.

Vi var och åkte med Cinderella när det var som isigast och jävligt på Östersjön. Men vi kom iväg och hade en lyckad kväll med många rosa pantern och lyspinnar. =)

Anton har haft lunginflammation och legat en vecka på sjukhuset, och så ska jag ha möte med rektorn på dagis i morgon om Antons dagisplats.

Barnen har nyligen fått en liten kusin, prematur. Så nu är jag läromästaren på ämnet Sundsvalls sjukhus prematuravdelning, jag lär upp min kära svägerska. =)

Det blir nog bra det.

Jag ska få gå på arbetsintevju på fredag, det ska bli så roligt.

Det är ju inte så vanligt att man får komma så långt, även om det bara blir en intervju och inget mer så har man ändå kommit långt tycker jag. De flesta arbetsgivare idag meddelar ju inte ens när någon annan fått tjänsten. Man söker och skickar en CV sedan hör man aldrig något mer.

Ovido - Quiz & Flashcards