Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Karlfri helg

Av Carina Sandblom - 20 september 2009 10:44

Jag och min vän skickade iväg våra karlar i helgen till stockholm på hockey, tänkte ta en tjejkväll på stan och en myskväll med barnen. Vi fick inga barnvakter och mest bara kaos, i det mesta. Vi hade lovat barnen biobesök, min mamma skulle passa lille Anton nyss fyllt ett år, men fick förhinder och eftersom jag redan hade lovat Christine snart 4 år, så var det bara till att ta lillebror med sig också. Det gick faktiskt hur bra som helst. Du får leta efter en snällare unge. Helt otroligt, det var ju ändå en film på en och en halv timme. Nicke Nyfiken 2. Så nu sitter Christine här och tjatar om att hon vill gå på bio igen. OCh det gör jag så gärna, en annan dag. Visst är Anton sjuk och livet väldigt intensivt ibland, men jag vore en dåre om jag gnällde. Båda mina barn är ju så sjukt snälla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Sandblom - 8 november 2011 19:47

Nu var det visst väldigt länge sen sist jag skrev här, men jag har inte bara legat på latsidan för det. Vi har ju som sagt planerat en hel del för sommaren här. Nu har hösten kommit och frågan är vad har vi lyckats åstadkomma? Jo, vi gick ju ut i b...

Av Carina Sandblom - 31 maj 2011 04:30


Här har jag gått nu i veckor och tyckt att allt är så jobbigt och ingenting någonsin fungerar, ens lite grann. Det har varit mycket motvind i den här familjen de sista åren! Och det verkar aldrig vilja ta slut. Då är det viktigt att tänka på de sak...

Av Carina Sandblom - 12 maj 2011 00:11

Då begraver vi min lilla farmor, tur att man inte är skrockfull. Rogers födelsedag var i lördags, så vi var en sväng ut på graven och på väg dit så klämmer jag äntligen fram för Christine att min farmor gått bort. Vi har inte sagt någonting till ...

Av Carina Sandblom - 9 maj 2011 07:30

Nu börjar det äntligen, kriget mot huset som ska göras om totalt utvändigt! I helgen så rev Patrik och bror hans halva taket, upptäckte att underarbetet där ska göras om totalt. Det låg varken papp eller läkt?! I fredags fick jag hem matjorden ti...

Av Carina Sandblom - 28 april 2011 10:33

Nu var det ju så att vi satt här hemma länge och väl och velade och funderade: "Ska vi åka upp till Gäddede i påsk som vi brukar, eller ska vi inte?" Det kom sig till att vi bestämde oss i sista sekund så Anton fick stanna hemma på sin schemalagd...

Ovido - Quiz & Flashcards