Alla inlägg den 25 november 2009

Av Carina Sandblom - 25 november 2009 12:53

Ikväll ska jag ha ljusparty hemma så nu bakas det kakor för fulla muggar.

Gud så länge sen jag bakade sist!


Jag sökte ett jobb igår som kändes så bra, vad jag hoppas på det.

Gjorde en massa ärenden också, kände mig jätteduktig. Lämnade igen syrgastuberna bland annat, det var ju så länge sen vi behövde använda dem nu. Hoppas bara att det inte blir något bakslag.


Anton ska få hörapparat, det var tal om att eventuellt göra en ny operation på Anton eftersom att hörselgångarna var för trånga för att sätta dit de här plaströren. De ville vidga hörselgångarna istället, men eftersom att han hade en rekation på narkosen så vågar de inte söva honom igen. För tydligen så är det en ganska lång operation. Så då ska han få hörapparat tills vidare.


Ovido - Quiz & Flashcards