Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Kakbak och ljusparty

Av Carina Sandblom - 25 november 2009 12:53

Ikväll ska jag ha ljusparty hemma så nu bakas det kakor för fulla muggar.

Gud så länge sen jag bakade sist!


Jag sökte ett jobb igår som kändes så bra, vad jag hoppas på det.

Gjorde en massa ärenden också, kände mig jätteduktig. Lämnade igen syrgastuberna bland annat, det var ju så länge sen vi behövde använda dem nu. Hoppas bara att det inte blir något bakslag.


Anton ska få hörapparat, det var tal om att eventuellt göra en ny operation på Anton eftersom att hörselgångarna var för trånga för att sätta dit de här plaströren. De ville vidga hörselgångarna istället, men eftersom att han hade en rekation på narkosen så vågar de inte söva honom igen. För tydligen så är det en ganska lång operation. Så då ska han få hörapparat tills vidare.


 
 
Ingen bild

Faster

25 november 2009 16:39

Vad trevligt med ett ljusparty i novembermörkret.
Vi blir likisar Anton och jag för jag ska också få hörapparat.
Hoppas att ni annars mår bra i novembermörkret. Den här månaden är min värsta månad på året för det är så grått, mörkt och regnigt. Jag vill ha snö nu till advent.
Hälsa till familjen.
Kram
Faster.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Sandblom - 8 november 2011 19:47

Nu var det visst väldigt länge sen sist jag skrev här, men jag har inte bara legat på latsidan för det. Vi har ju som sagt planerat en hel del för sommaren här. Nu har hösten kommit och frågan är vad har vi lyckats åstadkomma? Jo, vi gick ju ut i b...

Av Carina Sandblom - 31 maj 2011 04:30


Här har jag gått nu i veckor och tyckt att allt är så jobbigt och ingenting någonsin fungerar, ens lite grann. Det har varit mycket motvind i den här familjen de sista åren! Och det verkar aldrig vilja ta slut. Då är det viktigt att tänka på de sak...

Av Carina Sandblom - 12 maj 2011 00:11

Då begraver vi min lilla farmor, tur att man inte är skrockfull. Rogers födelsedag var i lördags, så vi var en sväng ut på graven och på väg dit så klämmer jag äntligen fram för Christine att min farmor gått bort. Vi har inte sagt någonting till ...

Av Carina Sandblom - 9 maj 2011 07:30

Nu börjar det äntligen, kriget mot huset som ska göras om totalt utvändigt! I helgen så rev Patrik och bror hans halva taket, upptäckte att underarbetet där ska göras om totalt. Det låg varken papp eller läkt?! I fredags fick jag hem matjorden ti...

Av Carina Sandblom - 28 april 2011 10:33

Nu var det ju så att vi satt här hemma länge och väl och velade och funderade: "Ska vi åka upp till Gäddede i påsk som vi brukar, eller ska vi inte?" Det kom sig till att vi bestämde oss i sista sekund så Anton fick stanna hemma på sin schemalagd...

Ovido - Quiz & Flashcards